۹ مرداد ۱۳۸۸

sms میخوام

ساعت 11 صبح جمعه است ؛ از روزهای وسط مرداد ؛ ولی هوا مثل روزهای وسط بهمن سرد شده ، باور میکننین؟ از 2 روز قبل تا حالا اینجور شده. دیشب با پتو هم میلرزیدم... هوای خاصیه...
صدای نم نم بارون و چیک چیک کردنشو خیلی دوسسسسست دارم...
دراز کشیدم ، هنوزم زیر پتو... کتاب نفرولوژی جلوم بازه ، میخوام یه کم "آب و الکترولیت" بخونم ... مبایلم کنار دستمه ... باطریشو تازه عوض کردم ؛ آخیش ؛ حالا راحت میتونم باهاش آهنگ گوش بدم ، بدون اینکه شارژش زود زود تموم بشه:

دیدی که رسوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم
دیدی که من با این دلم، بی آرزو عاشق شدم
با آن همه آزادگی ، بر زلف او عاشق شدم
ای وای اگر صیاد من ، غافل شود از یاد من ، قدرم نداند
ای وای اگر از کوی خود، وز رشتهء گیسوی خود ، بازم رهاند...


همینجوووور میخونه و من هم ناخودآگاه غرق فکرای خودم میشم ؛
( اصولا هر وقت که کتاب باز میشه، فکرم هم بازتر میشه!! ;)
میرم به مرداد سال قبل، به فروردین 2 سال قبل ، به اسفند 3 سال قبل ، بعد یه دفعه میام به امسال (فکره دیگه ؛ گاهی هم کاتوره ای حرکت میکنه)

در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم
گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم
واااااااااای ، ز دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد


نگاهی به مبایلم میندازم که restart شده ! مگه باطریشو عوض کنم نباید خوب بشه کلاً؟!
اوووووووووووووو..... چقددددددر saved sms دارم، نزدیک 1000تا!
فولدر بندیشون هم کردم :
- saved - جوک - رومانتیک - مناسبتها - شهاب
یه چرخی میزنم توشون ...
نیم ساعتی منو به خودش مشغول میکنه .... چقدر خاطره...
کاش sms قطع نبود ؛دلم خاطرهء نو میخواد!
از اینجا میتونید بیوگرافی "مرضیه" (خواننده اصلی این آهنگ) و برخی از آلبومهاشو ببینید

۴ نظر:

فهيمه گفت...

آخي نازي آزاده جون ، ايشاا... واسه دل تو هم كه شده اس ام اس ها هيچوقت مشكل نداشته باشه، دوران اس ام اس هاي من كه گذشت ، روزگار به كام شما باشه!آزاده جون وبلاگ جديدم رو آدرسش رو گذاشتم برات.

فهيمه گفت...

آخي نازي آزاده جون ، ايشاا... واسه دل تو هم كه شده اس ام اس ها هيچوقت مشكل نداشته باشه، دوران اس ام اس هاي من كه گذشت ، روزگار به كام شما باشه!آزاده جون وبلاگ جديدم رو آدرسش رو گذاشتم برات.

فهيمه گفت...

آزاده خانوم ، روز پزشك مبارك باشه خانوم دكتر ، هم به شما ، هم به همسر گراميتون. موفق باشي

فهيمه گفت...

آزاده خانوم ، روز پزشك مبارك باشه خانوم دكتر ، هم به شما ، هم به همسر گراميتون. موفق باشي