۱ خرداد ۱۳۸۸

رفع خستگی!

مردان در صيد عشق ، به وسعت نامتناهي نا مردند: گدايي عشق ميکنند تا وقتي که مطمئن به تسخير قلب زن نشده اند؛ اما همين که مطمئن شدند ، مردانگي را در کمال نامردي به جاي مي آورند
(دکتر علي شريعتي)

تفاوت بين نابغه و کودن بودن در اين است که نابغه بودن محدوديت هاي خودش را دارد!
(آلبرت انيشتين)


عيب کار اينجاست که من "آنچه هستم" را با "آنجه بايد باشم" اشتباه ميکنم ، خيال ميکنم آنچه بايد باشم هستم ؛ در حاليکه آنچه هستم نبايد باشم...
(شاملو)


آهنگِ نکن ناز (گیلکی):
گوش کنید



پانوشت: خواهشا اینقدر از جمله اولی به این نتیجه نرسید که در مورد خودم بوده ؛ یا شکست عشقی داشتم و الان دپرسم و غیره! صرفا نقل قولی بود از جایی؛ که البته گاهی میبینم در مورد برخی افراد به حقیقت میپیوندد!
باور کنید حالم خوب خوبه... به جاش آهنگ به این زیبایی رو بچسبید!

۵ نظر:

hoda گفت...

azizam in jomle aval fek nemikonam az Shariati bashe, chizi shabihe be in ro man salha pish hshenidam ke kamelesh yadam nist vali az yek roman e khareji bargerefte shode bood va nevisande ham zan bood . ye tikehaiish ke yadame intor bood : mardha dar zamine eshgh be vosate namotenahi namardand, ta zamani ke ghalb zan be taskhireshan dar nayamade geda ta az hame gedayane samere va hamchon sagi velgard pooze bar khak mimaland va gedaiiye eshgh mikonand ama haminke khialeshan az babate taskhire ghalbe zan rahat shod yadeshan miayad ke khoda mardeshan afaride va tamae talashe khod ra dar jahate azare zan e farib khorde yani dar nahayate namardi jostejoo mikonand.
albate in kamel va daghighesh nist.

فهيمه گفت...

سلام آزاده جون. بالاخره من موفق شدم تو وبلاگت پيام بذارم. مي دوني چندمين باره دارم تلاش مي كنم؟ نميدونم چرا نمي شد!
وبلاگت مثل خودت خوشگل و پر از حرفاي قشنگه.

سردمدار گفت...

سلام... وبلاگ باحالی داری... در مورد نامردی مردها نمیخوام باهاتون بحث کنم ولی فقط بگم که باعثش خودتون هستید... دخترها یک رابطه عاشقانه ساده رو اینقدر پیچیده میکنن که مردها بجای عشق ورزیدن بدنبال حل معما میرن و فقط موفقیت براشون مهم میشه... خوب بعد از اینکه موفق میشن دیگه چیکار کنند؟ رابطه که عاشقانه نبوده بلکه مسابقه بود...

abji koochike گفت...

man jomlehaee ke khodet minevisi ro bishtar doost daram,mishe vaghte barnamehaee naghle ghol ro kamtar konin o be jash kartoon bezarin?:D

maziar گفت...

خوشوقتم که از این web دیدن میکنم. آرزوی بهروزی
هر کس به تمنایی رفتند به صحرایی... ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی
یا چشم نمیبیند یا راه نمیداند... هر کو به وجود خود دارد ز تو پروایی(سعدی)